Robert Virves: väga paljus oleme edaspidi targemad

Robert Virves / Sander Pruul lõpetasid Horvaatias JWRC arestuses seitsmenda kohaga. Autosport Team Estonia liige Robert Virves võtab intervjuus kokku Horvaatiast saadud kogemuse.

Kui kindlalt tundsid end pärast rajaga tutvumist?

Esmamulje oli okei. Katsed olid lahedad, kuid väga ei sarnanenud nendele, mida olime eelmisel kahel rallil (Rally Il Ciocco e Valle del Serchio ja Sanremo – toim.) sôitnud. Pärast esimest päeva muutsime legendi väga palju aeglasemaks.

Mõni WRC-sõitja mainis, et Horvaatia oli justkui segu mitmest asfaldirallist. Sul on asfaldikogust suhteliselt vähe, millisena nägid peamisi võimalikke raskusi?

Kindlasti lôikamisega teele tulev sodi, muda jms.

Kui palju erines haardumine eritüübilisel asfaldil ja kas mõni üleminek üllatas?

Kohati ikka üllatas, aga oma osa oli ka mudal ja muul lahtisel pinnasel teel.

Millise võistlustaktika tegite?

Sõidame mugavas tempos ja vaatame kuidas olukord on.

Kuidas leidsite rütmi ja kas tempo rivaalidega võrreldes rahuldas?

Esimesel päeval tegime vale rehvivaliku, sõitsime nelja pehme rehviga, teised kahe pehme ja kahe kõvaga. Kui lõpuks panime kõvad rehvid ette, oli üllatus päris suur, arvasin, et vastupidi oleks pidanud olema. Niipalju kui normaalselt sõita saime, olin tempoga rahul.

Ootamatuid olukordi tuli ette paljudel, kirjelda palun seda kohta, kus ratas viga sai. Kas oli selline välk selgest taevast olukord?

Pigem jah. Kaks sarnase kategooria kurvi olid järjest, vasakus kurvis oli puhas jälg, aga kohe järgmises paremkurvis terve tee kruusaga kaetud. Ei saanud esiosa õigel ajal keerama, olimegi sõidujoonest väljas ja tabasime midagi.

Mis oli Horvaatia rallil kõige keerulisem?

Arvan, et pärast valet rehvivalikut ja väga ebaühtlase legendiga sõitmist taas rütmi leidmine.

Millega jääd Horvaatia ralli kokkuvõttes kõige rohkem rahule?

Otseselt ei oska välja midagi tuuagi, väga paljus oleme järgmisel korral targemad.

Millega pead sama ralli pealt järeldades kõige rohkem tööd tegema?

Legendiga tuleb tegeleda, sellist solki teist korda teha ei tohi.

LOE KA NEID UUDISEID:

30. mai 2025

Baltic Time Attack sari naaseb 2025. aastal kolme etapiga kõigis kolmes Balti riigis

Pärast mitmeaastast pausi naaseb sel hooajal Baltic Time Attack sari Balti ringradadele. Sarjas toimub kolm etappi kõigis kolmes Balti...
30. mai 2025

TRF44 Tartu kiirendusvõistlus avab Eesti kiirenduse karikasarja hooaja. Tulekul otseülekanne

Laupäeval, 31. mail Tartus toimuval kiirendusvõistlusel TRF44 Tartu Drag Race jagatakse esimesed punktid Eesti kiirenduse karikasarjas.  Esimene kiirenduse etapp...
29. mai 2025

Nädalavahetus autospordis: kiirendus ja rallisprint Eestis, mitmed eestlased võistlevad välismaal

Eestis võisteldakse nädalavahetusel kiirenduses ning rallisprindis, MOMU avab suvehooaja ning mitmed eestlased osalevad piiritagustel võistlustel. FenixBet crosskartide rallisprindi Eesti...
29. mai 2025

Alex Reimann stardib esimese eestlasena Porsche Supercup sarjas

Alex Reimann stardib sel nädalavahetusel Hispaanias esimese eestlasena Porsche Mobil 1 Supercup sarjas. Tegemist on Porsche Carrera Cup võistlussarjade...