Robert Virves: väga paljus oleme edaspidi targemad

Robert Virves / Sander Pruul lõpetasid Horvaatias JWRC arestuses seitsmenda kohaga. Autosport Team Estonia liige Robert Virves võtab intervjuus kokku Horvaatiast saadud kogemuse.

Kui kindlalt tundsid end pärast rajaga tutvumist?

Esmamulje oli okei. Katsed olid lahedad, kuid väga ei sarnanenud nendele, mida olime eelmisel kahel rallil (Rally Il Ciocco e Valle del Serchio ja Sanremo – toim.) sôitnud. Pärast esimest päeva muutsime legendi väga palju aeglasemaks.

Mõni WRC-sõitja mainis, et Horvaatia oli justkui segu mitmest asfaldirallist. Sul on asfaldikogust suhteliselt vähe, millisena nägid peamisi võimalikke raskusi?

Kindlasti lôikamisega teele tulev sodi, muda jms.

Kui palju erines haardumine eritüübilisel asfaldil ja kas mõni üleminek üllatas?

Kohati ikka üllatas, aga oma osa oli ka mudal ja muul lahtisel pinnasel teel.

Millise võistlustaktika tegite?

Sõidame mugavas tempos ja vaatame kuidas olukord on.

Kuidas leidsite rütmi ja kas tempo rivaalidega võrreldes rahuldas?

Esimesel päeval tegime vale rehvivaliku, sõitsime nelja pehme rehviga, teised kahe pehme ja kahe kõvaga. Kui lõpuks panime kõvad rehvid ette, oli üllatus päris suur, arvasin, et vastupidi oleks pidanud olema. Niipalju kui normaalselt sõita saime, olin tempoga rahul.

Ootamatuid olukordi tuli ette paljudel, kirjelda palun seda kohta, kus ratas viga sai. Kas oli selline välk selgest taevast olukord?

Pigem jah. Kaks sarnase kategooria kurvi olid järjest, vasakus kurvis oli puhas jälg, aga kohe järgmises paremkurvis terve tee kruusaga kaetud. Ei saanud esiosa õigel ajal keerama, olimegi sõidujoonest väljas ja tabasime midagi.

Mis oli Horvaatia rallil kõige keerulisem?

Arvan, et pärast valet rehvivalikut ja väga ebaühtlase legendiga sõitmist taas rütmi leidmine.

Millega jääd Horvaatia ralli kokkuvõttes kõige rohkem rahule?

Otseselt ei oska välja midagi tuuagi, väga paljus oleme järgmisel korral targemad.

Millega pead sama ralli pealt järeldades kõige rohkem tööd tegema?

Legendiga tuleb tegeleda, sellist solki teist korda teha ei tohi.

LOE KA NEID UUDISEID:

11. December 2025

Rallikrossi Euroopa meistrivõistlustega liitub kaks uut klassi

Rahvusvahelise Autoliidu (FIA) maailma mootorispordinõukogu kiitis heaks kahe uue klassi liitumise rallikrossi Euroopa meistrivõistlustega 2026. aastal. Uued klassid, Rally4...
10. December 2025

Paul Aron osales Abu Dhabi testisõidul Sauberi roolis

Lõppenud F1 hooaja järel jäid kõik tiimid Abu Dhabisse testimaks järgmise aasta Pirelli rehve ja teisipäeval toimunud testil osales...
9. December 2025

FenixBet crosskartide rallisprindi uus hooaeg tõotab palju põnevust

LightGrey rallimeeskonna tänuõhtul ja hooaja lõpetamisel tunnustati noori rallitalente, sõlmiti uusi koostöölepinguid ning tutvustati FenixBet crosskartide rallisprindi Eesti meistrivõistluste...
8. December 2025

Täna algas piletimüük EAL-i galale 17. jaanuaril Unibet Arenal

Täna/esmaspäeval algas piletimüük 17. jaanuaril Tallinnas Unibet Arenal (Paldiski maantee 104b, Tallinn) toimuvale EAL-i galale. Galal autasustatakse 2025. aasta...