Möödunud nädalavahetusel tõid Eesti kardisportlased poodiumikohti Leedust: Markus Jauk (Rotax Junior) ja Devin Sagadi (Rotax DD2). Markus Kajak näitas suurepärast kiirust Hispaanias peetud Champions of the Future Shifteri avaetapil, mille oli sunnitud enneaegselt pooleli jätma.
Poodiumid Leedust
Leedus Aukštadvarise kardirajal sõideti hooaja teine etapp, kus eestlasest startisid Markus Jauk, Saara Tabo, Devin Sagadi ja Richard Viigisalu. Juunior-klassi esiotsas andis tooni EMV avaetapi võitja Markus Jauk. Kvalifikatsioonis napp teine ringiaeg ja eelsõitude kolmas ning neljas koht paigutasid eestlase finaali stardirivis viiendale kohale. Jauk asus aega raiskamata ülespoole ronima ja juba 12. ringil tõusis ta teiseks, liidrist vaid 0.7 sekundi kaugusele. Sõidu lõpuni jäänud kolme ringi jooksul tal juhtivat leedulast aga kinni püüda ei õnnestunud, kuigi sõitis parima ringiaja. Lõpptulemusena teenis ta 2. koha, Saara Tabo lõpetas finaali 10. kohal.
Rotax DD2 klassis näitas juba kvalifikatsioonis teist ringiaega Devin Sagadi, kelle ees hoidis aga Läti kaaskonkurent veenvat edumaad. Võidusõitudes näitas Sagadi aga ühtlast tempot ning kiirem konkurent ei pääsenud 11 ringi jooksul rohkem kui sekundi kaugusele. Finaali alguses kolmandaks langenud eestlane kaotas sõidu esimese poolega liidrile palju aega, kuid ülejäänud ringidega kahandas vahet liidriga sekundi võrra ja teenis veenvalt teise koha. Richard Viigisalu lõpetas 9. kohal.
Dramaatilised võidusõidud Hispaanias
Markus Kajak võistles Valencias Champions of the Future käigukastiga kartidele mõeldud avaetapil. Tipptasemel tempoga silma paistnud Kajak näitas KZ2 kvalifikatsioonis 4. ringiaega, kaotades võitjale vaid 0,04 sekundiga. Esimesest eelsõidust teisena välja tulnud eestlane finišeeris järgmises 5. ja viimases 7. kohal, kus ületas küll finišijoone esimesena, kuid teenis stardiruudus liikumise eest karistuse.
Eelsõitude järel 8. kohta hoidnud Kajak aga pühapäeval tervislikel põhjustel starti ei tulnud ja sarja kokkuvõttes punktitabelis arvet ei avanud. Samal ajal toimusid KZ klassi finaalis pöördelised sündmused, kui pooled sõitjad boikoteerisid finaali. Finišilipu said vaid kolm esimest, sest ühise arutelu tulemusena loobusid paljud protesti väljendamiseks tulemuse tegemisest, ootuses, et rahvusvaheline kardiföderatsioon pakub nädalavahetuse jooksul välja lahenduse ilmnenud rehviprobleemidele.