Eesti ja Baltikumi driftivõistluste hooaeg sai ametliku avapaugu reedel, 2. mail Raassilla Mootorispordikeskuses, kui toimus Mulgi Drifti esimene võistluspäev.
Esimesel võistluspäeval asusid rajale 33 Street klassi sõitjat, kellest kümme olid noorsportlased ehk alla 18-aastased. Kvalifikatsioonivoorus said punktid kirja 22 sõitjat. TOP 32 võistluse algus viibis ajutiselt piirkonnas toimunud elektrikatkestuse tõttu. Hoolimata tehnilistest tõrgetest jätkus võistlus sujuvalt ning päev pakkus põnevaid sõite kuni finaalini välja.
TOP32 võistlusel pidid kõik võistlejad läbima nii nimetatud „By run“-läbisõidu, millega tõendatakse, et auto on tehniliselt korras ja valmis võistlemiseks. Driftimist alustatakse ettenähtud kohas ning läbida tuleb vähemalt esimene kurv kuni esimese poole vahetuseni. Edasi võib sõitja ise otsustada, kas jätkab driftimist kogu raja ulatuses või katkestab sõidu.
Esmakordseks kujunes olukord, kus üks võistleja ei sooritanud „By run“ läbisõitu ning teisel sõitjal avanes harukordne võimalus läbida „By run“ nii TOP32 kui ka TOP16 võistlusel.
Poolfinaalides läksid vastamisi Eesti ja Läti parimad sõitjad – eliminaatortabeli vasakul harul jõudsid nelja parema sekka kaks lätlast ning paremal harul kaks eestlast, tekitades põneva rahvusvahelise duelli.
Sellel korral viis võidu koju noor andekas Läti drifti sportlane Harijs Labarēvičs (LV05) kellele kuulus ka kvalifikatsiooni võit. Eesti sõitja Jaan Kontkar (EE30) saavutas esmakordselt teise koha. Kolmanda ja neljanda koha heitluses jäi peale taaskord Läti sõitja Matiss Lacis (LV18) ning Eesti sõitja Remi Lepp (EE307) pidi leppima neljanda kohaga.
Mulgi Drift andis hoogsa alguse 2025. aasta Street klassi karikasarjale pakkudes nii sportlastele kui publikule meeldejääva päeva täis adrenaliini ja emotsioone.
Võistlus jätkub täna, 3. mail, kui Raassilla rajal võistlevad PRO2 ja PRO klassi baltikumi parimad sõitjad. Oodata on suuremaid kiirusi, keerukamaid tandem lahinguid ja pinget viimase kurvini.