Ruben Volt lõpetas Itaalia meistrivõistluste etapi poodiumil

#27 Ruben Volt, ALM Honda Racing, Honda Civic FK7 H70, TCR Italy, ACI Racing Weekend, Autodromo “Piero Taruffi” Vallelunga, 13-15/10/2023

Itaalias Vallelunga ringrajal sõideti möödunud nädalavahetusel kereautode Itaalia meistrivõistluste hooaja eelviimane etapp. ALM Honda Racingu sõitja Ruben Volt (Honda Civic Type-R) oli taas heas hoos, kui lõpetas nädalavahetuse teise sõidu kolmanda kohaga ja alla 25-aastaste arvestuses oli ta teise sõidu võitja.

Kvalifikatsioonis sai näha, et Vallelunga 4 kilomeetrine rada sobib Hondadele. Ruben Volt sai kirja teise aja, kvalifikatsiooni võitnud valitsevale Itaalia meistrile, samuti Hondaga sõitvale Niels Langeveldile kaotas ta 0,295 sekundit.

Ruben Volt: “Kvalifikatsioonis jäi pisut varu, kuna otsustasime uut rehvi kasutada lõpus ja seade ei olnud selle jaoks ideaalne. Kiirus andis hea tunde enne võistlussõite.”

Esimeses sõidus sai Volt hea lähte, hoides teist positsiooni. Kui Langeveld keeras rehvipurunemise tõttu boksi, tõusis eestlane liidriks. Kahjuks oodatud esimest TCR Italy sarja sõiduvõitu ei tulnud, kui Volt pidi tehnilistel põhjustel katkestama.

Ruben Volt: “Nagu kvalifikatsioonis juba tunnetasime, oli kiirus meil hea ja sellega oleks olnud võimalik sõit võita. Kahjuks ei saanud seda teada, kuna turbo purunemise tõttu pidin katkestama.”

Teises sõidus tõusis Volt kiirelt nende sõitjate hulka, kes olid jagamas poodiumikohti. Kuni viimase ringini käis tal äge heitlus Langeveldiga, kes just viimasel ringil suutis temast mööduda. Kui esmalt tähendas see Ruben Voltile neljandat kohta, siis sõidu järgselt sai teisena lõpetanud Marco Butti 5 sekundilise ajakaristuse ja see tõstis Volti poodiumile ning ühtlasi oli ta alla 25-aastaste sõitjate arvestuses sõidu võitja.

Ruben Volt: “See oli nauditav võidusõit ja Langeveldiga olid meil head lahingud. Ta otsis viimastel ringidel kogu aeg võimalust ja viimasel ringil suutis oma auto nina ühes kohas ikkagi vahele saada ja edasi polnud mul midagi teha. Kokkuvõtvalt olen rahul, me läksime sõitma oma sõitu ja olime juba ette teadlikud, et Vallelunga rada sööb korralikult rehvi ja Honda puhul mõjub see esirehvidele rohkem. Säästsime teadlikult rehvi ja see toimis.”

LOE KA NEID UUDISEID:

3. June 2025

Vasalemma rallikrossirada antakse 30 aastaks rendile

Lääne-Harju Vallavolikogu on teinud otsuse Vasalemma rallikrossiraja ja seda teenindava Motokeskuse katastriüksuse 30 aastaks kasutusse andmiseks eesmärgiga säilitada ja...
3. June 2025

Priit Sei võitis kardispordi Rotax Max Challenge Nordic avaetapi, Veerus, Sagadi ning Nurm poodiumil

Mitmed eestlased võistlesid möödunud nädalavahetusel Leedus toimunud Rotax Max Challenge Nordic avaetapil. Priit Sei võitis DD2 Masters klassis. Team...
3. June 2025

Ralf Aron tõusis GT World Challenge Asia etapil poodiumile

Nädalavahetusel Changi ringrajal Tais sõidetud GT World Challenge Asia sarja etapi teises sõidus saavutas Ralf Aron koos meeskonnakaaslasega kolmanda...
2. June 2025

Marko Ringenberg võitis FenixBet crosskartide rallisprindi meistrisarja teise etapi

FenixBet crosskartide rallisprindi Eesti meistrivõistluste teise etapi Missos võitis valitsev meister Marko Ringenberg. Ringenbergi (Speedcar Wonder) aeg kaheksa sõiduvooru...