LGT tiim saavutas Soomes ringrajasõidu Endurance Cup meistrivõistlustel teise koha

Võistlused olid kuuetunnised. Foto: LGT

LGT tiim Martin ja Allar Goldberg, Kaarel Lääne ja Mario Meister (BMW Compact) saavutas Soomes ringrajasõidu Endurance Cup kestvussõidu meistrivõistlustel hooaja kokkuvõttes teise koha.

LGT võistles Touring Car 2 (TC2) klassis, kus sõidetakse autodega, mille mootori töömaht on 2000 – 3000 cm3. Võistlussõitude pikkuseks oli 6 tundi. Kokku toimus sarjas 2024. hooajal viis etappi, millest neljal LGT osales.

Esimeseks etapiks Alastaros ei olnud auto veel võistlemiseks valmis. Teisel etapil Botniaringil oli LGT aga stardis ja tulemuseks teine koht. Kolmas etapp sõideti Virtasalmis Motoparki võistluskompleksis, kus tiim vaevles paljude tehniliste probleemidega. Mis täpselt juhtus, on kirjeldatud LGT videopäevikutes Youtube´is, kuid lühikokkuvõttena saab öelda, et mehaanikud said võistluste eel ja ajal käigukasti vahetada. Probleemide kiuste sõideti TC2 klassis välja kolmas koht.

Alastaro teisel etapil, mis toimus 15. septembril, sõideti kvalifikatsioonis välja kolmas aeg. Kuue tunni kestvussõidus suudeti end aga tihedas konkurentsis puhta sõiduga tõsta teisele kohale. Sealjuures jäi sellel etapil oma ja absoluutklassis võidust puudu vaid 17 sekundit.

Soome kestvussõidu hooaja lõpetas taas Botniaringil toimunud võistlus, mis LGT tiimi sõitjatele ka kõige enam meeldis. Tasuks taaskord teine koht, mis jättis hamba verele ja järgmisel aastal minnakse kindlasti klassi võitu püüdma.

Tiimi pealik ja üks sõitjatest Martin Goldberg vastas küsimusele, miks minna Soome ringrada sõitma, nii: “2023. aastal sai korra proovimas käidud ja veidi kogemusi omandatud. Eestis kahjuks selline väljund puudub, et ringrada nii aktiivselt ja pühendunult sõita. Soomes on radade valik väga mitmekesine. Ringrajakultuur on seal teine ja konkurents väga tihe. Saab end sõitjana tõeliselt proovile panna, kuid see on suur väljakutse ka mehaanikutele ja kogu tiimile üldse. Igal rajal on omad erilised nüansid, mis vajab erinevat auto seadistust. Kiired, tehnilised, tõusude ja langustega rajad panevad kõigi ja kõige vastupidavuse korralikult proovile.”

Radade iseloomustuseks lisas Kaarel Lääne, et: “Virtasalmi on kiire rada, Alastaro jällegi väga tehniline ning Botniaring ühendab mõlemat.“

LOE KA NEID UUDISEID:

4. August 2025

Nädalavahetusel toimuval Feltcar Estonian GP-l näidatakse Eesti vormeliehituse ajalugu

8.-10. augustini Pärnus Porsche Ringil toimuval Feltcar Estonian Grand Prix´l on ajalooliste vormelite võidusõidule registreerunud 22 võistlejat, neist enamik...
4. August 2025

FOTOD ja VIDEO. Maastikusõit Klaperjaht peeti tänavu väga raskel rajal

25. korda toimunud maastikusõiduvõistlus Klaperjaht peeti tänavu eriti raskel rajal, mis pani võistlejate ja tehnika vastupidavuse tõsiselt proovile. Vihmane...
3. August 2025

Soome MM-ralli võitsid Kalle Rovanperä / Jonne Halttunen. Robert Virves / Jakko Viilo WRC2 klassi poodiumikohal

Nädalavahetusel sõideti Kesk-Soome teedel autoralli MM-hooaja üheksas etapp, kus võistlusele startinud 65 võistluspaari hulgas asus MM-punkte püüdma ka viis...
1. August 2025

Reimann murrab ookeani taha: esimese eestlasena Porsche Carrera Cup North Americas

EST1 Racing piloot Alex Reimann alustab sel nädalal uut peatükki oma rahvusvahelises karjääris, kui teeb debüüdi Porsche Carrera Cup...