Eesti Autospordi Liidu kiirenduskomitee uus juht Riivo Sinijärv ütleb, et alakomitee esmane fookus on raja parandamine, sest sellest sõltuvad kiirendusspordi arenguvõimalused väga otseselt.
“Rajatöödega oleme Kiltsil juba alustanud ja viimase lihvi annavad Rootsi profid enne hooaja algust,” rääkis Sinijärv. “Korralik rada aitab kaasa ala arengule: lisab motivatsiooni meie olemasolevate sõitjatele liikuda edasi kiirematesse klassidesse, uustulnukatele selge arenguperspektiivi ning loob eeldused välisvõistlejate Eestisse tulekuks. Rahvusvaheline konkurents viib samuti ala edasi.”
Uues alakomitees on ka eraldi inimene, kelle vastutusalaks on rajad – Erki Lehtla. Välissuhtlusega tegeleb uues komitees Andres Arnover, dokumendihaldusega Maarja Litau, tehniliste küsimustega Priit Soosar, street-klasside ja meediaga Karl-Martin Karlson ning motoklassidega Deivid Urbus. „Muidugi arutame teemasid ühiselt, kuid täpsemad töövaldkonnad oleme jaganud komitee liikmete vahel,“ lisas komitee esimees.
Sinijärv tänas eelmist komiteed tehtud töö eest. “Jätkame eelkäijate tööd ja mingit kannapööret me ei kavanda,” sõnas ta. “Mitmed eelmise komitee liikmed jätavad ka uues.”
Uus alakomitee esimees lisas, et kindlasti on plaanis tihendada suhtlust võistlejatega. “Uues komitees on osavõturohketele street-klassidele oma esindaja, üldse osaleb komitee töös kokku neli tegevsõitjat. Kindlasti arvestame sõitjate arvamusega nii palju kui vähegi võimalik. Rahvusvaheliselt tunnustatud tehnilise kontrolli kohtunik Priit Soosar ei tee ainult järelvalvet, vaid oskab anda võistlejatele ka head nõu.”
Kiirenduskomitee varasem esimees Kaarel Oras esitas 1. aprillil soovi astuda tagasi komitee esimehe kohalt. Vastavalt alakomiteede ja kolleegiumite tegevusjuhisele astub komitee esimehe tagasiastumise korral tagasi kogu komitee. Oras soovitas uueks kiirenduskomitee esimeheks Riivo Sinijärve.