Kevin Korjus sõidab sellel aastal Koiranen meeskonna koosseisus GP3 sarjas

Vormelisõitja Kevin Korjuse lähitulevik on viimaks selge – eestlane võistleb uuel hooajal GP3-sarjas talle juba tuttavas Koiranen Motorsportsi meeskonnas, kirjutab Postimees. Avaldame osa artiklist, täismahus saate seda lugeda siit.

Korjuse mänedžeri Raivo Tamme sõnul jäi lõplikule sõelale kaks meeskonda, Koiraneni kõrval peeti läbirääkimisi ka Iirimaa lipu all võistleva Status Racinguga. „Koiranen on selles sarjas küll uustulnuk, kuid tagasiside ja koostöö nendega on Kevinile parem ning tunnistan, et ma ise tunnen end nendega suheldes samuti paremini,“ tõi Tamm välja veel ühe aspekti.

Just Koiraneni värvides krooniti Korjus 2010. aastal vormel-Renault 2.0 sarjas meistriks.

„Koiranenis on ees hulk tuttavaid inimesi, kellega on lihtsam läbi saada kui päris võõrastega. Mullu tekkis selles osas mõningaid probleeme,“ viitas Tamm Tech1 meeskonnale, mille värvides Korjus kaks aastat vormel-Renault 3.5 sarjas kihutas.

Ehkki Koiraneni meeskond teeb tänavu GP3-sarjas debüüdi, on 1997. aastal vendade Marko ja Jari Koiraneni asutatud tiim madalamates vormelisarjades juba kogenud tegija. Tunamullu saadi näiteks Renault’ 2.0 sarjas meeskondlik esikoht, ehkki Carlos Sainz jr ja Daniil Kvjat pidid sõitjate arvestuses tunnistama Robin Frijnsi üleolekut.

Korjuse uued kaaslased – GP3s on kõik tiimid kolmeliikmelised – pole veel selgunud, kuid Tamme sõnul on väljavaated Korjusele positiivsed. «Läbirääkimised käivad Aaro Vainioga ja kui tema tuleks, oleks Kevin väga rahul, sest tegu on tugeva sõitjaga, kelle kõrval hea areneda. Kolmanda sõitjana on räägitud Patrick Kujalast, aga tema jääb Kevinile suure tõenäosusega selgelt alla,» sõnas Tamm

Tamme sõnul töötab ta ka võimaluse kallal, et Korjus pääseks starti mõnel AutoGP-sarja etapil. Hooaja eelarve on aga sisuliselt koos ning jätkub ka koostöö mänedžerfirmaga Gravity. «Vahe mullusega on vaid selles, et nende poolt ei tule ülima tõenäosusega mingit rahastust,» märkis Tamm

EST RUS ENG

Üldinfo

Eesti Autospordi Liit on Eesti Autoklubi (13.10.1924-16.06.1940) ja Eesti Autoliidu (1947-1988) õigusjärglane ning nende tegevuse jätkaja. EAL on Rahvusvahelise Autoliidu FIA liige alates 11. oktoobrist 1991. a, omades FIA põhikirja art 3.1 kohaselt Rahvusliku Autoklubi staatust. EAL on Rahvusvahelise Autoliidu FIA poolt volitatud ainupädev autospordi ja autonduse edustaja Eesti Vabariigi territooriumil.

Autosport 2019

Meie autospordi kuldne aasta kogu oma kirevuses on nüüd kaante vahel ja saadaval raamatukauplustes üle Eesti ja veebipoest aadressil http://makse.autosport.ee/shop

Saa teada meie aegade kirkaima spordisaavutuse telgitagustest asjaomaste suu läbi, loe sisutihedaid ja värvikaid kokkuvõtteid erinevate autospordialade aasta olulisematest sündmustest-sarjadest ja naudi efektseid ülesvõtteid, mis nähtut-kogetut parimal moel edasi annavad.

veebitehas