Olerex rallikrossi Eesti meistrivõistlused algasid Kulbilohu krossirajal

Täna, 9.mail toimus Elva lähistel Kulbilohu krossirajal Olerex Eesti Meistrivõistlused rallikrossis 2015.aasta hooaja esimene etapp. Üritus oli kohale toonud hulgaliselt pealtvaatajaid. Ilm oli samuti paljulubav: tuuline, kuid päikesepaisteline.

TouringCar klassis võttis võidu 2014. aasta Eesti meister Kalmer Vaht. Kalmeril oli hea start, mis tagas talle terve finaali vältel esimese positsiooni. Ring ringi järel suurendades konkurentide ees vahet, läbis ta jokkeri viimasel ringil. Teise koha saavutas Margo Soomets, kellel stardis nii hästi ei läinud, kuid esimesel ringil läbis ta jokkeri, peale mida sai hakata konkurente püüdma. Rommi Pukk, keda mõnda aega polnud sõitmas näha, tuli taas ning võttis poodiumi kolmanda koha.

Super1600 klassis oli võidusõit üsna pingeline. Tehniliste probleemide tõttu eelmise aasta pronksi omanik Janno Ligur peale teist eelsõitu startida ei saanud. Ebaõnn tabas ka Artis Baumanist, kes suutis ringi viimast kurvi läbides auto üle katuse keerata. Finaalis võidutses 2014.aasta meister Andre Kurg. Poodiumi teise koha võttis Arvo Kask. Eelsõidus murdus Kase autol käigukang, mis saadi küll korda, kuid finaalis suutis ta taas selle murda. Olenemata käigukangi murdmistest lõppes Kase jaoks päev edukalt. Poodiumi kolmandale kohale tuli Siim Saluri. Siim plaanib Eestis kaasa teha vähemalt kaks etappi.

Junior1600 klassis võttis võidu samuti 2014.aasta meister Mihkel Varul, kes oli sel korral võistlemas vana võistlusautoga (Volkswagen Golf). Teise koha sai kõigest 13-aastane Soome kodanik Sami-Matti Trogen ning kolmanda koha Venemaa kodanik Pavel Krichevsky.

SuperCar klassis võistlesid finaalis poodiumikohtade nimel neli võistlejat kuuest. Tarvi Poola, kelle võistlusautoks oli Nissan Pulsar, pidi peale teist eelsõitu võistlusest loobuma käigukasti purunemise tõttu ning samuti jäi finaalist kõrvale Oliver Oberg, kellel purunes roolilatt. Finaalis võistlesid lätlane Janis Baumanis, Andri Õun, Otto Täht ning Ricardo Bortkevitš. Võidu võttis Janis Baumanis, teise koha saavutas Andri Õun ning kolmanda Ricardo Bortkevitš, kes jättis napilt enda seljataha Otto Tähe.

Foto: Mari Kirss

EST RUS ENG

Üldinfo

Eesti Autospordi Liit on Eesti Autoklubi (13.10.1924-16.06.1940) ja Eesti Autoliidu (1947-1988) õigusjärglane ning nende tegevuse jätkaja. EAL on Rahvusvahelise Autoliidu FIA liige alates 11. oktoobrist 1991. a, omades FIA põhikirja art 3.1 kohaselt Rahvusliku Autoklubi staatust. EAL on Rahvusvahelise Autoliidu FIA poolt volitatud ainupädev autospordi ja autonduse edustaja Eesti Vabariigi territooriumil.

Autosport 2019

Meie autospordi kuldne aasta kogu oma kirevuses on nüüd kaante vahel ja saadaval raamatukauplustes üle Eesti ja veebipoest aadressil http://makse.autosport.ee/shop

Saa teada meie aegade kirkaima spordisaavutuse telgitagustest asjaomaste suu läbi, loe sisutihedaid ja värvikaid kokkuvõtteid erinevate autospordialade aasta olulisematest sündmustest-sarjadest ja naudi efektseid ülesvõtteid, mis nähtut-kogetut parimal moel edasi annavad.

veebitehas