Põneva Eesti rallikrossi meistrivõistluse etapi võitis Sten Oja

Olerex rallikrossi Eesti MV järjekordne etapp sõideti Põltsamaal, Piiroja rallikrossirajal. Ka sel korral jätkus põnevust ja esikohtade nimel tuli kõvasti pingutada. Võimsaimas, SuperCar klassis võidutses taas Sten Oja (Mitsubishi Lancer EVO), kuid hommikustes treeningsõitudes ajad seda esialgu kohe ei lubanud. Eelsõitudes saadi auto seadistus paika ja finaalis ei jõudnud talle keegi enam lähedale. Sten: „Esialgu tõstsime auto vedrustuse liiga kõrgeks ja siis ei tahtnud masin enam sõna kuulata, kord oli ala-siis aga ülejuhitav. Sisetrajektooril polnud seetõttu võimalik sõita. Kui aga leidsime taas hea seadistuse, sain sõita võidu peale.“ Teise koha sai väga vaatemängulise sõidustiiliga Mait Pikkof (Mitsubishi Lancer EVO) ja kolmanda eelmise hooaja meister Helmet Palm (Mitsubishi Lancer EVO).

Võistlejaterohkeimas Super1600 klassis võidutses juba kolmandat korda järjest Arvo Kask (VW Golf). Mees ei suutnud võitu küll ise kuidagi oodata pärast võrdlemisi nurjunud eelsõite ja kehva stardikohta, kuid jokker-ringile mineku taktika toimis hästi - võit jäeti taas Eestisse. „Võtsin pikema ringiosa kohe algul ja sain sõita vabas vees ning teha vaikselt vahe tagasi. Janis Baumanis (Peugeot 206) püsis kogu sõidu minu ees, kuid siis nägin silmanurgast, et ta tegi jokkeril sõiduvea. Surusin hambad risti ja vajutasin gaasi põhja ning jõudsin ta jokkerist väljumisel lätlase kõrvale. Korraks panime küljed kokku ja mul läks auto risti, kuid jäin siiski tema ette ja finišeerisin napilt (0,5s) eespool.“ Kolmandana lõpetas selles klassis sarja uustulnuk Jaan Pettai (Lada Samara)

TouringCar’i ehk tagaveoliste klassis tuli rajale varasemast enam autosid, kuid võit läks sellegipoolest punktiliidrile Kalmer Vahtile (Lada VFTS). Tema elu ei teinud aga lihtsamaks Andrus Karu (Lada VFTS), kes kogu finaalsõidu hoidis survet peal. Kolmandana finišeeris uustulnuk Margo Soomets (BMW 318)

Noorteklassis võitis Casper Eerikson (Seat Ibiza), kes jõudis ka A-finaali. Kuna Junior1600 sõidab koos Super1600, siis toimus tiheda konkurentsiga B-finaalis mitu avariid ja ülejäänud noorvõistlejad Mart Tikkerbär (Lada Samara) ja Keiro Orgus (VW Golf) jäid raja kõrvale.

Detailsed tulemused

Foto: Indrek Allik

EST RUS ENG

Üldinfo

Eesti Autospordi Liit on Eesti Autoklubi (13.10.1924-16.06.1940) ja Eesti Autoliidu (1947-1988) õigusjärglane ning nende tegevuse jätkaja. EAL on Rahvusvahelise Autoliidu FIA liige alates 11. oktoobrist 1991. a, omades FIA põhikirja art 3.1 kohaselt Rahvusliku Autoklubi staatust. EAL on Rahvusvahelise Autoliidu FIA poolt volitatud ainupädev autospordi ja autonduse edustaja Eesti Vabariigi territooriumil.

Autosport 2019

Meie autospordi kuldne aasta kogu oma kirevuses on nüüd kaante vahel ja saadaval raamatukauplustes üle Eesti ja veebipoest aadressil http://makse.autosport.ee/shop

Saa teada meie aegade kirkaima spordisaavutuse telgitagustest asjaomaste suu läbi, loe sisutihedaid ja värvikaid kokkuvõtteid erinevate autospordialade aasta olulisematest sündmustest-sarjadest ja naudi efektseid ülesvõtteid, mis nähtut-kogetut parimal moel edasi annavad.

veebitehas