Portugali ralli kvalifikatsioonikatse võitsid Dani Sordo ja Carlos del Barrio

Täna hommikul sõideti Portugali MM-ralli kvalifiakatsioonikatse, mis paneb paika esimese päeva stardijärjestuse. 4,98 kilomeetrisel katsel olid kiireimad Citroen DS3 WRC masinal sõitnud Dani Sordo ja Carlos del Barrio. JWRC sarjas osalevad Sander Pärn ja Ken Järveoja osalesid täna JWRC testil.

Kiireimatele meestele järgnesid MM-sarja liidrid, Sebastien Ogier ja Julien Ingrassia (Volkswagen Polo R WRC) ja nende meeskonnakaaslased Jari-Matti Latvala ning Miika Anttila. Neljas aeg kuulus Ford Fiesta RS WRC autoga sõitnud Mads Ostbergile ja Jonas Anderssonile, kes teadaolevalt kasutasid ainsana WRC sõitjatest kõva rehvisegu. VW meeskond aga muretseb Ogieri pärast, kes jättis eelmise nädala Fafe sprindi viiruse tõttu vahele. Päris terve prantslane pole ja nii ei osale ta näiteks ralli eelsetel promoüritustel

Kvalifikatsioonikatse

1. Dani Sordo Citroen 3.01,6

2. Sebastien Ogier VW +0,7

3. Jari-Matti Latvala VW +0,8

4. Mads Östberg Ford +0,9

5. Mikko Hirvonen Citroen +1,3

6. Jevgeni Novikov Ford +1,6

7. Thierry Neuville Ford +2,0

8. Andreas Mikkelsen VW +6,0

Portugali rallil teevad oma kaasa ka Sander Pärn ja Ken Järveoja, kes tänavu osalevad Ford Fiesta R2 autodega sõidetavas JWRC sarjas. Portugal on selle sarja esimene etapp. Kaardilugejate poolelt on lahingus kaks Eesti kaardilugejat, Kuldar Sikk istub Juri Protasovi kõrval, Sergei Larens aga Andrei Kikireško kõrval. Pän ja Järveoja tegid täna kaasa ka JWRC testi, läbides selleks ette nähtud 12 kilomeetrise katse kahel korral. Kuna sõideti samade rehvidega, millega ka võisteldakse, hoiti rehvi.

„Täna erilist tunnet ei saanud kätte, eks alguses ole selle autoga ikka natuke võõras, seega võtame esimesi katseid rahulikult. Lisaks harjutasime ka rehvivahetust kiiruse peale, aeg läks käima kui olime autos, kiivrid peas, rihmad kinni, aeg läks kinni kui olime taas autos tagasi, kiivrid peas ja rihmad kinni. Parimaks ajaks saime poolteist minutit. Meeleolu on hea ja oleme võistluseks valmis.“ rääkis Sander Pärn.

 

Katsete ajad Eesti aja järgi

Reede

10.58 SS1: Mú 1 (20,32 km)

12.05 SS2: Ourique 1 (18,32 km)

13.43 SS3: Mú 2 (20,32 km)

14.50 SS4: Ourique 2 (18,32 km)

20.05 SS5: Lisboa (3,27 km)

 

Laupäev

12.09 SS6: Santana da Serra 1 (31,12 km)

13.36 SS7: Vascao 1 (25,37 km)

14.14 SS8: Loulé 1 (22,78 km)

Hooldus (30 min)

17.09 SS9: Santana da Serra 2 (31,12 km)

18.36 SS10: Vascao 2 (25,37 km)

19.14 SS11: Loulé 2 (22,78 km)

 

Pühapäev

10.06 SS12: Silves 1 (21,52 km)

11.06 SS13: Almodovar 1 (52,30 km)

Hooldus (30 min)

14.31 SS14: Silves 2 (21,52 km)

15.38 SS15 Almodovar 2 (52,30 km) *Power Stage

foto: Citroen

EST RUS ENG

Üldinfo

Eesti Autospordi Liit on Eesti Autoklubi (13.10.1924-16.06.1940) ja Eesti Autoliidu (1947-1988) õigusjärglane ning nende tegevuse jätkaja. EAL on Rahvusvahelise Autoliidu FIA liige alates 11. oktoobrist 1991. a, omades FIA põhikirja art 3.1 kohaselt Rahvusliku Autoklubi staatust. EAL on Rahvusvahelise Autoliidu FIA poolt volitatud ainupädev autospordi ja autonduse edustaja Eesti Vabariigi territooriumil.

Autosport 2019

Meie autospordi kuldne aasta kogu oma kirevuses on nüüd kaante vahel ja saadaval raamatukauplustes üle Eesti ja veebipoest aadressil http://makse.autosport.ee/shop

Saa teada meie aegade kirkaima spordisaavutuse telgitagustest asjaomaste suu läbi, loe sisutihedaid ja värvikaid kokkuvõtteid erinevate autospordialade aasta olulisematest sündmustest-sarjadest ja naudi efektseid ülesvõtteid, mis nähtut-kogetut parimal moel edasi annavad.

veebitehas