Rallikross läheb auto24ringile

Elvas, Kulbilohu rajal alanud Olerex Eesti meistrivõistluste sari rallikrossis jätkub teise etapiga auto24 ringil sel laupäeval, 25.mail. Audrus asuv ringrada on kasutusel esmakordselt ka rallikrossirajana ning seega kõigile võistlejatele uus.

auto24ringile on sisse ehitatud lahtise pinnaga lõik, spetsiaalselt rallikrossietappide korraldamiseks. Ringrajakompleksi juhataja Andres Hall kirjeldas uut rada: „Spetsiaalselt rallikrossiks ehitatud rajaosa pikkuseks on umbes 1100m, millest 450m katab freesasfalt. Iga sõidu kohustuslik jokker ehk pikem ring võetakse erinevalt teistest radadest asfaldil. Pealtvaatajatele aga on väga hästi nähtav kogu rada.“

Esimene etapp pakkus palju üllatusi peafavoriitide põrumisega. Teisel etapil on taas kõik mehed kohal, kes võitu ihkavad. Lisaks on kaarte segamas välisvõistlejad Soomest ja Lätist.

Kõige põnevam seis on hetkel Super1600 klassis, kus valisev Eesti meister Janno Ligur (Škoda Fabia) peab väga palju pingutama, et esimese etapi katkestamist tasa teha. Kahtlemata ihuvad hammast poodiumi kõrgeimale astmele ka Siim Saluri (Citröen C2) ja Andre Kurg (Škoda Fabia / Lada Samara), kes mõlemad näitasid Kulbilohus väga head kiirust, kuid punkte kirja ei saanud. Eelmise etapi võitja ning möödunud aasta teine mees Arvo Kask (VW Golf) aga ei anna punktiedu kindlasti lihtsalt käest ära. Lisaks veel ka mitmed kiired lätlased, kel uus tehnika sõitmiseks. Ka Junior1600 toob rajale põnevat – Casper Eeriksonil on valminud Seat Ibiza, mis oma omadustelt ei jää sugugi alla esiotsa autodele.

Kõige kiiremas ja võimsaimas klassis SuperCar tuleb taas võitu püüdma Otto Täht (Mitsubishi EVO), kellele aga konkurendid midagi lihtsalt ei kingi, üks favoriitidest on Sten Oja (Mitsubishi EVO), kelle autol oli avaetapil käigukastiga probleeme. Registreerunute hulgas on ka Soome rallikrossist tuntud tegija Silvo Viitanen (Ford Fiesta mk7), kes siinpool merd varemgi poodiumil olnud. 2012.a meister Helmet Palm pidi küll eelmisel etapil katkestama, kuid nüüdseks on tehnika remonditud ja poodiumile sõitmine lausa vajadus.

Vaata ka eelmise etapi kokkuvõtet

Esimesed võistlussõidud algavad kell 11:00.

Pilet 7€, alla 12-aastastele tasuta.

EST RUS ENG

Üldinfo

Eesti Autospordi Liit on Eesti Autoklubi (13.10.1924-16.06.1940) ja Eesti Autoliidu (1947-1988) õigusjärglane ning nende tegevuse jätkaja. EAL on Rahvusvahelise Autoliidu FIA liige alates 11. oktoobrist 1991. a, omades FIA põhikirja art 3.1 kohaselt Rahvusliku Autoklubi staatust. EAL on Rahvusvahelise Autoliidu FIA poolt volitatud ainupädev autospordi ja autonduse edustaja Eesti Vabariigi territooriumil.

Autosport 2019

Meie autospordi kuldne aasta kogu oma kirevuses on nüüd kaante vahel ja saadaval raamatukauplustes üle Eesti ja veebipoest aadressil http://makse.autosport.ee/shop

Saa teada meie aegade kirkaima spordisaavutuse telgitagustest asjaomaste suu läbi, loe sisutihedaid ja värvikaid kokkuvõtteid erinevate autospordialade aasta olulisematest sündmustest-sarjadest ja naudi efektseid ülesvõtteid, mis nähtut-kogetut parimal moel edasi annavad.

veebitehas