Rallikrossi meistrivõistlustel võitsid Ranno Bundsen ja Janno Ligur, selgus ka meistreid

Missos toimunud Olerex Eesti meistrivõistluste 7.etapil võidutsesid kolmes klassis esimest korda uued mehed. SuperCar’is Ranno Bundsen, TouringCar’is Andrus Karu ja Junior1600 Mihkel Varul. Vaid Super1600 võitnud Janno Ligur on varemgi kõrgeimal poodiumi astmel seisnud.

Kiireimas, SuperCar klassis tõotas tulla põnev lahing, kuna kohale tulnud mehed olid ringiaegadelt vägagi võrdsed. Hommikul oli ka teada, et päeva jooksul selgub uus võitja, sest juba meistriks tulnud Sten Oja kui ka Elvas võitnud Otto Täht puudusid, näitasid siiski väga head kiirust hommikust saati Ranno Bundsen (Mitsubishi Lancer EVO), Mait Pikkof (Mitsubishi Lancer EVO) kui ka Andri Õun (Ford Fiesta mk7). Kahjuks pidi aga Pikkof mootoririkke tõttu katkestama juba ajasõidus ning Ranno suutis teistest siiski paremat tempot arendada võites Andri Õuna ja Oliver Obergi (Subaru Impreza) ees.

„Ootasin kõva lahingut Maiduga, kuid temal tulid mootoriprobleemid. Muidugi näitas Andri ka väga head kiirust ja oli hea konkurent. Finaalis juhtus naljakas asi, siduripedaal vajus pärast starti põhja ja jäigi sinna. Käiku tuli vahetada seega ilma sidurita, mis tegi asja veidi raskemaks, kuid muidu võib ikka väga rahul olla,“ sõnas Ranno Bundsen, kes nüüd ka punktitabelis teisele kohale tõusis.

Super1600 klassis võidutses möödunud hooaja meister Janno Ligur (Škoda Fabia), kes ka kaks eelsõitu võitis ja sellega kohe koha A-finaali esireast kindlustas. Alles viiendalt kohalt startinud Andre Kurg (Lada Samara) oli enamuse finaalist kolmandal kohal, kuid sõidu viimastel meetritel möödus kogu päeva teist kohta hoidnud Janis Baumanisest (Peugeot 206) ning edestas teda vaid 0,4 sekundiga. Mitteametlikult selgus ka tiitel – nimelt pidi Arvo Kask teenima vaid ühe punkti, et see saada. Viies koht selle ka tagas.

TouringCar ehk tagaveoliste klassi väga põnevas finaalis võidutses esimest korda Andrus Karu (Lada), edestades napilt senini kõik kuus etappi võitnud Kalmer Vahti (Lada) ja sarja debütanti Rauno Rapput (Lada). Kalmeri võib kroonida ka teist korda järjest meistriks, kuna tiitel on nüüd temalgi täiesti kindlalt käes.

Vaid noorteklassis Junior1600 on veel tiitel välja andmata. Eile võitis selle alles oma kolmandat võistlust teinud Mihkel Varul (VW Golf), Casper Eeriksoni (Seat Ibiza) ja Mart Tikkerbäri (Honda Civic) ees.

Järgmine, hooaja viimane Olerex Eesti meistrivõistluste etapp rallikrossis toimub 7. septembril Elvas, Kulbilohu rajal, kuhu tuleb võistlema ka kahekordne Euroopa meister Super1600 klassis ja praeguse hooaja etapivõitja Euroopa meistrivõistluste SuperCar’is, norralane Andreas Bakkerud. Tegemist on praeguse aja ühe maailma parima rallikrossisõitjaga, kes momendil ka hoidmas neljandat kohta, edestades näiteks selliseid kuulsusi nagu Petter Solberg ja Tanner Foust.

Detailsed tulemused: http://www.mylaps.com/en/events/944723

EST RUS ENG

Üldinfo

Eesti Autospordi Liit on Eesti Autoklubi (13.10.1924-16.06.1940) ja Eesti Autoliidu (1947-1988) õigusjärglane ning nende tegevuse jätkaja. EAL on Rahvusvahelise Autoliidu FIA liige alates 11. oktoobrist 1991. a, omades FIA põhikirja art 3.1 kohaselt Rahvusliku Autoklubi staatust. EAL on Rahvusvahelise Autoliidu FIA poolt volitatud ainupädev autospordi ja autonduse edustaja Eesti Vabariigi territooriumil.

Autosport 2019

Meie autospordi kuldne aasta kogu oma kirevuses on nüüd kaante vahel ja saadaval raamatukauplustes üle Eesti ja veebipoest aadressil http://makse.autosport.ee/shop

Saa teada meie aegade kirkaima spordisaavutuse telgitagustest asjaomaste suu läbi, loe sisutihedaid ja värvikaid kokkuvõtteid erinevate autospordialade aasta olulisematest sündmustest-sarjadest ja naudi efektseid ülesvõtteid, mis nähtut-kogetut parimal moel edasi annavad.

veebitehas