Superkrossis sündis osavõturekord

LaitseRallyPark´is sõidetud superkrossisarja kolmandal etapil Milworksi karikatele püstitati uus osavõturekord, sprindis ja krossis osales kokku 110 võistlejat.

Kõige osavõturohkemas krossiklassis, 25 osalejaga esiveoliste konkurentsis võitis Kevin Allik (fotol), kes oli kiireim ka superfinaalis. "Esiveoliste finaalis juhtus küll esimeses kurvis väike äpardus, aga sellele vaatamata õnnestus sõit esimesena lõpetada," rääkis Allik. Esiveoliste finaali teine oli Kristjan Kutsar ja kolmas Erki Külvi, superfinaalis oli teine Külvi ja kolmas Alar Allik.

Tagaveolistel autodel võitis Vjatšeslav Serov, järgnesid Kris Hahn ja Andrus Vendel. "Pärast ajasõitu vahetasime rehvid ja sõit läks tunduvalt paremaks," rääkis Serov. "Tuli targalt sõita, võtta rahulikult."

Marko Muru oli võidukas nii päeva alustanud sprindis esiveoliste konkurentsis kui superkrossi vabaklassis õhtul. "Finaaliks oli rada kohati päris auklik, mõnda kohta ei julgenud enam täiskiirusega sõita. Jälgisin peeglitest kui kaugel on konkurendid, sain viimastel ringidel rahulikumalt võtta ja autot säästa. Jokkeritaktika oli oluline, tuli vältida tagaveoliste autode taha kinni jäämist, lisaks pidin jälgima, et mootori väikeste jahutusprobleemide tõttu ei jääks kellegi taha liiga kauaks sõitma." Vabaklassi teine oli Arvo Kask ja kolmas Andreas Aruaas.

Noorteklassis oli superkrossi kiireim Caspar Pärn, teise koha sai Toivo Uusna ja kolmanda Marten Saar. "Päev läks igati korda, hommikul sõitsin ka sprinti, pärast õnnestus võita superkross," rääkis Pärn. "Auto pidas hästi vastu."

Krosskartidel võitis Karl Martin Miliste, järgnesid Laur Langeproon ja Rait Sööt. "Hooaja alguses ehitasime uue krosskardi ja täpselt ei teadnud, kuidas see Laitse raja tingimustele vastu peab, aga õnnestus võita mõlemad eelsõidud ning ka finaal," lausus Miliste.

Sprindiklasside võitjad olid Maria Roop, Karl-Kenneth Neuhaus, Marko Muru, Kristjan Priilinn ja Urmo Kaasik.

Foto: Pille Russi / rallifotod.eu

EST RUS ENG

Üldinfo

Eesti Autospordi Liit on Eesti Autoklubi (13.10.1924-16.06.1940) ja Eesti Autoliidu (1947-1988) õigusjärglane ning nende tegevuse jätkaja. EAL on Rahvusvahelise Autoliidu FIA liige alates 11. oktoobrist 1991. a, omades FIA põhikirja art 3.1 kohaselt Rahvusliku Autoklubi staatust. EAL on Rahvusvahelise Autoliidu FIA poolt volitatud ainupädev autospordi ja autonduse edustaja Eesti Vabariigi territooriumil.

Autosport 2019

Meie autospordi kuldne aasta kogu oma kirevuses on nüüd kaante vahel ja saadaval raamatukauplustes üle Eesti ja veebipoest aadressil http://makse.autosport.ee/shop

Saa teada meie aegade kirkaima spordisaavutuse telgitagustest asjaomaste suu läbi, loe sisutihedaid ja värvikaid kokkuvõtteid erinevate autospordialade aasta olulisematest sündmustest-sarjadest ja naudi efektseid ülesvõtteid, mis nähtut-kogetut parimal moel edasi annavad.

veebitehas