Alex Reimann tegi PCCF sarja Spa etapil oma karjääri parima esituse – senine tippmark saabus vaatamata tehnilistele probleemidele

Alex Reimanni võistlusnädalavahetus oli sündmusterohke. Foto: Alexis Goure

Möödunud nädalavahetusel Spa-Francorchamps’i ringrajal toimunud Porsche Carrera Cup France (PCCF) hooaja kolmas etapp kujunes Alex Reimanni ja EST1 Racingu jaoks üheks kõige intensiivsemaks ning samas vastuolulisemaks nädalavahetuseks seni.

Tehnilisedv probleemid, sh koguni viis mootorivahetust ja kummaliselt kadunud Michelini rehvid, panid meeskonna tõsiselt proovile – ent selle kõige vastutasuks sündis Reimanni senise Porsche Cup karjääri parim esitus.

Reimanni nädalavahetus algas keeruliselt, kuna vabatreeninguid varjutasid korduvad mootoriprobleemid. Eesti piloot sai kirja vaid 13 ringi, mis mõjutas otseselt ka esinemist kvalifikatsioonis. Nädalavahetusel peetud kahele sõidule startis Reimann vastavalt 13. ja 14. stardipositsioonilt. EST1 Racing tiimijuht Raimo Kulli selgitas olukorda: “Alex pidi hüppama enda auto ja varuauto vahet, et mingitki ettevalmistust teha. Kitsaste ajaraamide tõttu segas see ettevalmistust tugevalt, sest ükski auto ei ole identne alates näiteks juba pidurite tunnetusest.” Kulli möönis, et hetkel on tehnilised probleemid millegipärast just PCCF nädalavahetuste raames tekkinud ja tunnustas tubli tööd teinud meeskonda, kes päästsid olukorra.

Mis puudutab olukorra päästmist, näitas Reimann kõigest hoolimata esimeses sõidus erakordset minekut. Eesti noor talent tõusis juba avaringil mitmest konkurendist mööda ja lõpetas võistluse väga tugeva kuuenda kohaga, olles parandanud stardipositsiooni seitsme koha võrra. “Esimene sõit oli Alexi parim esitus mistahes Carrera Cupis, kus osalenud oleme. Ta on tõestanud ennast tõelise esimese ringi mehena – viimasel kuuel sõidul ei ole ta vähem kui 5 kohta esimesel ringil tõusnudki,” tunnustas Kulli oma piloodi tugevat vormi.

Ka Reimann ise jäi oma esitusega rahule: „See ei olnud meile kõige lihtsam nädalavahetuse algus. Tehnilised probleemid piirasid meie sõitmist vabatreeningutel kõigest 13 ringi peale. Arvestades seda, oli 6. koht esimeses sõidus korralik tagasitulek. 7 kohta tõusu pole paha,“ võttis Eesti piloot asja kokku.

Ka teises sõidus jätkus Reimanni tugev tempo – ta oli jõudnud esikümnesse, kui uus tehniline rike teda katkestama sundis. “Teine sõit oli taas väga hea esitus Alexi poolt ja võib öelda, et katkestamise põhjus peitus mujal kui sõitja tegevuses,“ sõnas Kulli, kes võttis nädalavahetuse kokku, kui ühe keeruliseima ja kummaliseima, mida tiim on kogenud. Kummaline nädalavahetus jätkus ka võistlusrajalt väljas, sest rehvitelgist kadusid salapäraselt kuhugi ka tiimi uute rehvidega rattad.

Nii tiim kui sõitja on juba praegu suunanud kogu fookuse 04.-06. juulil sõidetavale Carrera Cup Benelux etapile Hungaroringil.

LOE KA NEID UUDISEID:

30. juuli 2025

Soome MM-rallil stardib viis Eesti rallipaari

Autoralli MM-hooaeg jätkub käimasoleval nädalal Kesk-Soome kiiretel kruusateedel. Jyväskylä ümbruses sõidetavale aasta üheksandale etapile on registreerunud 66 võistluspaari, keda...
30. juuli 2025

Võidusõitja Martin Rump avab seminaril autospordi köögipoolt

Martin Rump korraldab 12. augustil Tallinna lähedal Peetris seminari Möödasõit, mille fookuses on võidusõidu erinevad tahud nagu rütm rajal...
29. juuli 2025

Eesti Autospordi Liidu president Toivo Asmer Eesti autospordielust viimastel nädalatel

Viimase paari nädala jooksul on Eesti autospordimaastik olnud täis tegusid ja rõõmupakkuvaid hetki. WRC Delfi Rally Estonia 2025, mis peeti...
29. juuli 2025

Youngtimer Camp 2025 tõi kokku ülikireva autovaliku. Linastus dokfilm Villu Mättikust

Lõõskavas kuumuses peetud Youngtimer Camp 2025 tõi 26. juulil LaitseRallyPark-i sadu erinevaid hobiautosid, mille seast valiti ka parimad. Linastus...