EST1 Racing ja Eesti ringrajasõitja Alex Reimann panid 2025. aasta põhiprogrammile punkti kahes sarjas Porsche Carrera Cup France’is ja Beneluxis ning teevad plaane järgmiseks aastaks.
Prantsusmaal jäid hooaja tipptulemusteks neljas koht Valencias ja möödunud nädalavahetusel toimunud Paul Ricardi finaalis saadud karjääri parim punktisaak. Beneluxi sarjas jäid hooaega kroonima aga Asseni esikümne duubel ja kahekordne punktisaak Zolderis. Fookus liigub nüüd talvisesse ettevalmistusse ja 2026. aasta poodiumiheitlusse.
Prantsusmaa hooaeg andis tiimile ja piloodile selge mõõdupuu. Valencia kiirel ja tehnilisel rajal vormistati seni parim tulemus PCCF-s – neljas koht ning poodiumini napp 0,2 sekundit. Paul Ricardis lõpetas Reimann kindla ja puhta sooritusega mõlemad sõidud punktidel, kinnitades nii hooaja suurima punktisaagi nädalavahetuse peale. Tempo kvalifikatsioonist võidusõitudesse kandus järjest paremini üle ning tiimi edu alused – tugev andmepõhine seadistus, täpne boksirutiin ja selge võistlusplaan – kandsid vilja.
Beneluxi hooajal tuli eelkõige esile Reimanni möödasõidumeisterlikkus. Assenis tõusis Reimann mõlemas sõidus võistlejaterivi tagant esikümnesse ja lõpetas kahel korral 8. positsioonil; Zolderis võeti keerulisest lähtepositsioonist tugev üheksas ja seitsmes koht.
Ajaloolise tähisena tegi Reimann debüüdi Porsche Carrera Cup North Americas. Lisaks tõi ka Michelin 992 Endurance Cupi 12 tunni sõit juurde väärtuslikku kogemustepagasit. Need stardid ehitasid kindla vundamendi, et tõsta taset sellistes olulistes elementides nagu pidurdamiskohtade leidmine, rehvide haldus ja pikemate distantside rütmi mõistmine – oskused, mis muutuvad 2026. aastal veelgi olulisemaks.
2026. aastal vahetavad Porsche ühetootjasarjad oma reegleid. ABS-pidurdamissüsteem on nüüdsest sees ja veojõukontroll jääb endiselt välja. EST1 Racing on selleks valmis ning plaanib uuel hooajal võtta ABS-i pakutavast ühtlasemast pidurdusest maksimumi. Selle alla läheb ka pidurdustsoonides rünnakuala pikendamine ja möödasõitude efektiivsuse tõstmine. Talv on labor, kus seda kõike proovida saab.
2026. aasta saab ka juba varakult stardi, sest jaanuarist märtsini asub tiim rajale Porsche Sprint Challenge Southern Europe’i talvesarjas (PSCSE). Iberia (Hispaania ja Portugali ) ringradadel plaanib tiim keskenduda kilometraažile, ABS-kaardistusele ja pikkade vahetuste rütmile. Märtsis ootab ees globaalse mõõtkavaga tippsündmus: Porsche Carrera World Cup Barcelonas, kus eesmärk on tuua Eesti lipp suurimal Porsche Cupi laval poodiumikonkurentsi.
„2025 tõestas, et meie tempo ja võitlussituatsioonide haldus on tasemel. Prantsusmaal saadud neljas koht ja stabiilsed TOP-10 kohad Beneluxi sarjas annavad selge võrdlusbaasi. ABS-iga sõidetaval 2026. aastal toetume PSCSE talvekilomeetritele ja ründame poodiume juba esimesest etapist,” ütles Alex Reimann enesekindlalt.
„Läheme ABS‑ajastusse andmepõhiselt – struktureeritud talvesõidud, pidurdusanalüüs ja korduv teostus. PSCSE seab tooni, Barcelona World Cup on lava. Meie siht on lihtne: puhas töö, kindel strateegia ja Eesti esindamine poodiumikonkurentsis. Kui piloot saab keskenduda ainult sõitmisele, on meie töö tehtud,” võttis EST1 Racingu tiimijuht Raimo Kulli kokku tiimi mentaliteedi uue hooaja poole liikudes .
2026. aasta põhikalendris kavatseb tiim naasta ka Porsche Carrera Cup France’i ja Beneluxi sarjadesse. Kuis meeskonna koosseisu detailid avaldatakse täpsemalt võistlushooaja lähenedes, on tiimi siht selge: esindada Eestit ja võidelda poodiumite eest igal etapil.